Dożywotnia gwarancja na wszystkie produkty dla niemowląt Babymoov®

Dożywotnia gwarancja – jak możesz z niej skorzystać

Przywiązujemy dużą wagę do jakości i trwałości naszych produktów. Tylko w ten sposób możemy zadowolić naszych klientów i zaoferować im najwyższe standardy bezpieczeństwa. To zaangażowanie znajduje odzwierciedlenie w dożywotniej gwarancji, którą oferujemy na nasze produkty. Korzystasz z dożywotniej gwarancji, jeśli zarejestrujesz się na naszej stronie internetowej w ciągu dwóch miesięcy od zakupu.

Aby to zrobić, po prostu kliknij przycisk „Pomoc”. w prawym dolnym rogu ekranu i przygotuj następujące elementy:

- Twój dowód zakupu nie starszy niż 2 miesiące (dowód odbioru, faktura, dowód dostawy, formularz zamówienia)

- Numer pozycji Twojego produktu (A lub B, po których następuje 6 cyfr). Jest to wydrukowane na opakowaniu produktu nad kodem kreskowym, na instrukcji lub na samym produkcie.

- Numer partii wygrawerowany na produkcie lub na opakowaniu. Może to przybierać różne formy. Możesz dowiedzieć się więcej z naszego filmu objaśniającego: https://youtu.be/ZjP8aWvDHSk

Jeśli masz problem ze swoim produktem, możesz łatwo skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, a Twój produkt zostanie naprawiony lub wymieniony w przypadku usterki technicznej w ramach dożywotniej gwarancji.
Możesz skontaktować się z nami w dowolnym momencie za pośrednictwem naszego internetowego formularza kontaktowego w sekcji „Wsparcie produktu”.

Dożywotnia gwarancja Babymoov jest bezpłatna, osobista i niezbywalna.

Kiedy zaczyna obowiązywać dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja zastępuje ustawową 2-letnią gwarancję i zaczyna obowiązywać jeden dzień po upływie dwóch lat od daty zakupu produktu.

W ciągu pierwszych dwóch lat od zakupu produktu obowiązuje ustawowa 2-letnia gwarancja, która obowiązuje po okazaniu dowodu zakupu bez uprzedniej rejestracji. Jeśli więc zapomnisz zarejestrować się w celu uzyskania dożywotniej gwarancji, Twój produkt będzie nadal chroniony prawnie przez dwa lata od zakupu.

Co obejmuje dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja obowiązuje w przypadku użytkowania zgodnego z przeznaczeniem zgodnie z instrukcją obsługi w przypadku usterek elektronicznych lub elektrycznych oraz wadliwych części produktu.

Czego nie obejmuje dożywotnia gwarancja

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych (smoczków, smoczków, szczoteczek do butelek, baterii...). Nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu, niewłaściwą konserwacją lub pęknięciem, uszkodzeniami spowodowanymi wypadkiem lub upadkiem, a także zmianami estetycznymi powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, które nie mają wpływu na użytkowanie produktu (plamy, rysy, przebarwienia itp.).

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia, takiego jak normalne zużycie tekstyliów (przebarwienia materiału przy regularnym użytkowaniu, rozdarcia, małe dziurki...).

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje również utraty, kradzieży ani jakichkolwiek zmian związanych z działaniem siły wyższej. Części zamienne również nie są objęte dożywotnią gwarancją.

Części zamienne również nie są objęte dożywotnią gwarancją. Następujące produkty nie są objęte dożywotnią gwarancją i nie mogą być rejestrowane: seria Twist, seria Kozii, produkty używane i odnowione

Zastosowanie dożywotniej gwarancji

W ramach dożywotniej gwarancji Babymoov oferuje naprawę produktu lub wymianę produktu, jeśli wady są nie do naprawienia.

Aby zagwarantować długotrwałą satysfakcję naszych klientów, Babymoov zapewnia regularne odnawianie swojego asortymentu. Jeśli nie jesteśmy w stanie wymienić przedmiotu na ten sam model, zastrzegamy sobie prawo do zaoferowania podobnego produktu i/lub przedmiotu o równoważnych parametrach technicznych. Jeśli musisz przełączyć się na inny asortyment, możesz go wymienić na równoważny produkt w cenie zakupu. Dożywotnia gwarancja nie uprawnia do żądania zwrotu pieniędzy za wadliwy produkt.

Wszelkie roszczenia gwarancyjne dotyczące dożywotniej gwarancji mogą skutkować fizyczną kontrolą produktu. Koszty zwrotu ponosi konsument.

Potrzebujesz naszej pomocy?

Po prostu wyślij e-mail do naszego działu obsługi klienta ze swoim pytaniem. W tym celu skorzystaj z naszego formularza kontaktowego online w sekcji „Wsparcie produktu”. Wolisz porozmawiać z nami osobiście? Nie ma problemu, zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30-12:30 i 13:30-16:30 pod numer +49 (0)69 153905 164. Chętnie Ci pomożemy!

Babymoov lebenslange Garantie

Dożywotnia gwarancja – jak możesz z niej skorzystać

Do kogo skierowana jest Dożywotnia Gwarancja

Dożywotnia gwarancja jest zastrzeżona dla osób fizycznych i nie obejmuje użytkowania produktu w kontekście zawodowym/komercyjnym.


Kraje, w których obowiązuje dożywotnia gwarancja na produkty Babymoov:

Belgia, Dania, Grenlandia, Niemcy, Austria, Holandia, Luksemburg, Hiszpania, Francja, w tym Korsyka, Andora, Monako, Gujana, Martynika, Gwadelupa, Wyspa Reunion, Polinezja Francuska, Polska, Słowacja, Rumunia, Mołdawia, Szwajcaria, Wielka Brytania, Portugalia , Republika Czeska.


Kraje, w których obowiązuje dożywotnia gwarancja na produkty Badabulle:

Francja, w tym Korsyka, Monako, Andora, Polinezja Francuska, Belgia, Luksemburg, Holandia, Hiszpania, Francuska Szwajcaria.

Co należy zrobić, aby otrzymać dożywotnią gwarancję?

Aby skorzystać z dożywotniej gwarancji, należy zarejestrować się na stronie www.babymoov.de w ciągu 2 miesięcy od zakupu i przedstawić dowód zakupu. W tym celu należy przejść na stronę główną i wypełnić formularz rejestracyjny dożywotniej gwarancji pod przyciskiem POMOC oraz przesłać dowód zakupu. Po otrzymaniu potwierdzenia, Twoja dożywotnia gwarancja jest ważna.

Kiedy zaczyna obowiązywać dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja zastępuje ustawową 2-letnią gwarancję i rozpoczyna się dzień po upływie dwóch lat od daty zakupu produktu.

Przez pierwsze dwa lata od zakupu produktu obowiązuje ustawowa 2-letnia gwarancja, która obowiązuje po okazaniu dowodu zakupu bez wcześniejszej rejestracji. Jeśli więc zapomnisz zarejestrować się w celu uzyskania Dożywotniej Gwarancji, Twój produkt będzie nadal chroniony prawnie przez dwa lata od zakupu.

Co obejmuje dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja obowiązuje w przypadku użytkowania zgodnego z przeznaczeniem i instrukcją obsługi w przypadku usterek elektronicznych lub elektrycznych oraz wadliwych części produktu.

Czego nie obejmuje dożywotnia gwarancja

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych (smoczki, smoczki, szczoteczki do butelek, baterie…). Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu, niewłaściwą konserwacją lub uszkodzeniem, uszkodzeń spowodowanych wypadkiem lub upadkiem, a także zmianami estetycznymi powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, które nie mają wpływu na użytkowanie produktu (plamy, zadrapania, przebarwienia itp.).

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia, takiego jak normalne zużycie tekstyliów (przebarwienia tkaniny na skutek regularnego użytkowania, rozdarcia, małe dziury itp.).

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje również utraty, kradzieży ani jakichkolwiek zmian związanych ze zdarzeniem siły wyższej. Części zamienne również nie są objęte dożywotnią gwarancją.

Następujące produkty nie są objęte dożywotnią gwarancją i nie podlegają rejestracji: seria Twist, seria Kozii, towary używane i produkty odnowione

Zastosowanie dożywotniej gwarancji

W ramach Dożywotniej Gwarancji Babymoov oferuje naprawę przedmiotu lub wymianę produktu, jeżeli wady są nie do naprawienia.

Aby zapewnić długoterminową satysfakcję naszych klientów, Babymoov dba o regularne odnawianie swojego asortymentu. Jeżeli nie będziemy w stanie wymienić towaru na ten sam model, zastrzegamy sobie prawo do zaoferowania Państwu podobnego produktu i/lub przedmiotu o równoważnych parametrach technicznych. W przypadku konieczności zmiany asortymentu na inny asortyment, wymiana zostanie dokonana na produkt równorzędny w cenie zakupu. Dożywotnia gwarancja nie uprawnia do żądania zwrotu pieniędzy za wadliwy produkt.

Wszelkie roszczenia z tytułu Dożywotniej Gwarancji mogą obejmować fizyczną kontrolę produktu. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Konsument.

Korzystanie z dożywotniej gwarancji

Jeśli po upływie 2-letniego okresu gwarancji ustawowej będziesz mieć jakiekolwiek problemy z produktem, po prostu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta (przedstaw dowód zakupu i kopię wiadomości e-mail potwierdzającej otrzymanie wniosku o dożywotnią gwarancję). Jeśli wystąpi problem techniczny z zakupionym przedmiotem objęty dożywotnią gwarancją, Twój produkt zostanie natychmiast naprawiony lub wymieniony. Aby skontaktować się z obsługą klienta Babymoov, kliknij przycisk pomocy (?) w prawym dolnym rogu i wybierz odpowiedni formularz kontaktowy.

Potrzebujesz naszej pomocy?

Aby skontaktować się z obsługą klienta Babymoov, kliknij przycisk pomocy (?) w prawym dolnym rogu i wybierz odpowiedni formularz kontaktowy. Czy wolisz porozmawiać z nami osobiście? Nie ma problemu, zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-12:30 i 13:30-16:30 pod numer +49 173 738 6784. Chętnie Ci pomożemy!

Dożywotnia gwarancja – jak możesz z niej skorzystać

Do kogo skierowana jest Dożywotnia Gwarancja

Dożywotnia gwarancja jest zastrzeżona dla osób fizycznych i nie obejmuje użytkowania produktu w kontekście zawodowym/komercyjnym.


Kraje, w których obowiązuje dożywotnia gwarancja na produkty Babymoov:

Belgia, Dania, Grenlandia, Niemcy, Austria, Holandia, Luksemburg, Hiszpania, Francja, w tym Korsyka, Andora, Monako, Gujana, Martynika, Gwadelupa, Wyspa Reunion, Polinezja Francuska, Polska, Słowacja, Rumunia, Mołdawia, Szwajcaria, Wielka Brytania, Portugalia , Republika Czeska.


Kraje, w których obowiązuje dożywotnia gwarancja na produkty Badabulle:

Francja, w tym Korsyka, Monako, Andora, Polinezja Francuska, Belgia, Luksemburg, Holandia, Hiszpania, Francuska Szwajcaria.

Co należy zrobić, aby otrzymać dożywotnią gwarancję?

Aby skorzystać z dożywotniej gwarancji, należy zarejestrować się na stronie www.babymoov.de w ciągu 2 miesięcy od zakupu i przedstawić dowód zakupu. W tym celu należy przejść na stronę główną i wypełnić formularz rejestracyjny dożywotniej gwarancji pod przyciskiem POMOC oraz przesłać dowód zakupu. Po otrzymaniu potwierdzenia, Twoja dożywotnia gwarancja jest ważna.

Kiedy zaczyna obowiązywać dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja zastępuje ustawową 2-letnią gwarancję i rozpoczyna się dzień po upływie dwóch lat od daty zakupu produktu.

Przez pierwsze dwa lata od zakupu produktu obowiązuje ustawowa 2-letnia gwarancja, która obowiązuje po okazaniu dowodu zakupu bez wcześniejszej rejestracji. Jeśli więc zapomnisz zarejestrować się w celu uzyskania Dożywotniej Gwarancji, Twój produkt będzie nadal chroniony prawnie przez dwa lata od zakupu.

Co obejmuje dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja obowiązuje w przypadku użytkowania zgodnego z przeznaczeniem i instrukcją obsługi w przypadku usterek elektronicznych lub elektrycznych oraz wadliwych części produktu.

Czego nie obejmuje dożywotnia gwarancja

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych (smoczki, smoczki, szczoteczki do butelek, baterie…). Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu, niewłaściwą konserwacją lub uszkodzeniem, uszkodzeń spowodowanych wypadkiem lub upadkiem, a także zmianami estetycznymi powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, które nie mają wpływu na użytkowanie produktu (plamy, zadrapania, przebarwienia itp.).

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia, takiego jak normalne zużycie tekstyliów (przebarwienia tkaniny na skutek regularnego użytkowania, rozdarcia, małe dziury itp.).

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje również utraty, kradzieży ani jakichkolwiek zmian związanych ze zdarzeniem siły wyższej. Części zamienne również nie są objęte dożywotnią gwarancją.

Następujące produkty nie są objęte dożywotnią gwarancją i nie podlegają rejestracji: seria Twist, seria Kozii, towary używane i produkty odnowione

Zastosowanie dożywotniej gwarancji

W ramach Dożywotniej Gwarancji Babymoov oferuje naprawę przedmiotu lub wymianę produktu, jeżeli wady są nie do naprawienia.

Aby zapewnić długoterminową satysfakcję naszych klientów, Babymoov dba o regularne odnawianie swojego asortymentu. Jeżeli nie będziemy w stanie wymienić towaru na ten sam model, zastrzegamy sobie prawo do zaoferowania Państwu podobnego produktu i/lub przedmiotu o równoważnych parametrach technicznych. W przypadku konieczności zmiany asortymentu na inny asortyment, wymiana zostanie dokonana na produkt równorzędny w cenie zakupu. Dożywotnia gwarancja nie uprawnia do żądania zwrotu pieniędzy za wadliwy produkt.

Wszelkie roszczenia z tytułu Dożywotniej Gwarancji mogą obejmować fizyczną kontrolę produktu. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Konsument.

Korzystanie z dożywotniej gwarancji

Jeśli po upływie 2-letniego okresu gwarancji ustawowej będziesz mieć jakiekolwiek problemy z produktem, po prostu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta (przedstaw dowód zakupu i kopię wiadomości e-mail potwierdzającej otrzymanie wniosku o dożywotnią gwarancję). Jeśli wystąpi problem techniczny z zakupionym przedmiotem objęty dożywotnią gwarancją, Twój produkt zostanie natychmiast naprawiony lub wymieniony. Aby skontaktować się z obsługą klienta Babymoov, kliknij przycisk pomocy (?) w prawym dolnym rogu i wybierz odpowiedni formularz kontaktowy.

Potrzebujesz naszej pomocy?

Aby skontaktować się z obsługą klienta Babymoov, kliknij przycisk pomocy (?) w prawym dolnym rogu i wybierz odpowiedni formularz kontaktowy. Czy wolisz porozmawiać z nami osobiście? Nie ma problemu, zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-12:30 i 13:30-16:30 pod numer +49 173 738 6784. Chętnie Ci pomożemy!

Babymoov lebenslange Garantie