Nasze warunki zwrotów
Czy chcesz zwrócić swoje zamówienie? Jak kontynuować:
okres karencji
Jeśli skutecznie skorzystałeś z prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z naszymi ogólnymi warunkami , możesz przygotować przedmiot do wysyłki zwrotnej.
Polityka zwrotów
Produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym stanie, nieuszkodzony i kompletny (wraz z opakowaniem, akcesoriami, instrukcją obsługi itp.), aby mógł być ponownie sprzedany. Prosimy również o załączenie kopii dowodu zakupu. Babymoov zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zwrotów produktów niekompletnych lub nienadających się do dalszej sprzedaży w stanie zwróconym (ze względu na uszkodzenia, zabrudzenia itp.).
Jak mogę zwrócić mój produkt?
Jeśli chcesz zwrócić produkt, wykonaj następujące czynności:
- Proszę wypełnić nasz Formularz kontaktowy i wyjaśnić powód żądania zwrotu (np. wycofanie, wada,...). Proszę również podać numer artykułu i numer zamówienia.
- Następnie nasz zespół wyśle Ci formularz zwrotu, który możesz dołączyć do paczki przy zwrocie towaru.
- Następnie przekaż paczkę do punktu odbioru DHL Paket. Ponosimy koszty wysyłki. Zachowaj potwierdzenie zwrotu, które otrzymałeś od DHL.
- Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, zwrócony towar zostanie sprawdzony pod kątem jakości i kompletności. Po zweryfikowaniu prawidłowego zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, a my zwrócimy Ci cenę zakupu produktu.