Feiertage im Juni
Lieferverzögerungen
Bitte beachten Sie, dass es im Juni aufgrund der Feiertage zu Lieferverzögerungen kommen kann.
Wir danken für Ihr Verständnis!
Nasze warunki zwrotów
Czy chcesz zwrócić swoje zamówienie? Jak kontynuować:
okres karencji
Jeśli skutecznie skorzystałeś z prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z naszymi ogólnymi warunkami , możesz przygotować przedmiot do wysyłki zwrotnej.
Polityka zwrotów
Produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym stanie, nieuszkodzony i kompletny (wraz z opakowaniem, akcesoriami, instrukcją obsługi itp.), aby mógł być ponownie sprzedany. Prosimy również o załączenie kopii dowodu zakupu. Babymoov zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zwrotów produktów niekompletnych lub nienadających się do dalszej sprzedaży w stanie zwróconym (ze względu na uszkodzenia, zabrudzenia itp.).
Jak mogę zwrócić mój produkt?
Jeśli chcesz zwrócić produkt, wykonaj następujące czynności:
- Proszę wypełnić nasz Formularz kontaktowy i wyjaśnić powód żądania zwrotu (np. wycofanie, wada,...). Proszę również podać numer artykułu i numer zamówienia.
- Następnie nasz zespół wyśle Ci formularz zwrotu, który możesz dołączyć do paczki przy zwrocie towaru.
- Następnie przekaż paczkę do punktu odbioru DHL Paket. Ponosimy koszty wysyłki. Zachowaj potwierdzenie zwrotu, które otrzymałeś od DHL.
- Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, zwrócony towar zostanie sprawdzony pod kątem jakości i kompletności. Po zweryfikowaniu prawidłowego zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, a my zwrócimy Ci cenę zakupu produktu.