Dożywotnia gwarancja na wszystkie produkty dla niemowląt Babymoov®

Dożywotnia gwarancja – jak możesz z niej skorzystać

Przywiązujemy dużą wagę do jakości i trwałości naszych produktów. Tylko w ten sposób możemy zadowolić naszych klientów i zaoferować im najwyższe standardy bezpieczeństwa. To zaangażowanie znajduje odzwierciedlenie w dożywotniej gwarancji, którą oferujemy na nasze produkty. Korzystasz z dożywotniej gwarancji, jeśli zarejestrujesz się na naszej stronie internetowej w ciągu dwóch miesięcy od zakupu.

Aby to zrobić, po prostu kliknij przycisk „Pomoc”. w prawym dolnym rogu ekranu i przygotuj następujące elementy:

- Twój dowód zakupu nie starszy niż 2 miesiące (dowód odbioru, faktura, dowód dostawy, formularz zamówienia)

- Numer pozycji Twojego produktu (A lub B, po których następuje 6 cyfr). Jest to wydrukowane na opakowaniu produktu nad kodem kreskowym, na instrukcji lub na samym produkcie.

- Numer partii wygrawerowany na produkcie lub na opakowaniu. Może to przybierać różne formy. Możesz dowiedzieć się więcej z naszego filmu objaśniającego: https://youtu.be/ZjP8aWvDHSk

Jeśli masz problem ze swoim produktem, możesz łatwo skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, a Twój produkt zostanie naprawiony lub wymieniony w przypadku usterki technicznej w ramach dożywotniej gwarancji.
Możesz skontaktować się z nami w dowolnym momencie za pośrednictwem naszego internetowego formularza kontaktowego w sekcji „Wsparcie produktu”.

Dożywotnia gwarancja Babymoov jest bezpłatna, osobista i niezbywalna.

Kiedy zaczyna obowiązywać dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja zastępuje ustawową 2-letnią gwarancję i zaczyna obowiązywać jeden dzień po upływie dwóch lat od daty zakupu produktu.

W ciągu pierwszych dwóch lat od zakupu produktu obowiązuje ustawowa 2-letnia gwarancja, która obowiązuje po okazaniu dowodu zakupu bez uprzedniej rejestracji. Jeśli więc zapomnisz zarejestrować się w celu uzyskania dożywotniej gwarancji, Twój produkt będzie nadal chroniony prawnie przez dwa lata od zakupu.

Co obejmuje dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja obowiązuje w przypadku użytkowania zgodnego z przeznaczeniem zgodnie z instrukcją obsługi w przypadku usterek elektronicznych lub elektrycznych oraz wadliwych części produktu.

Czego nie obejmuje dożywotnia gwarancja

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych (smoczków, smoczków, szczoteczek do butelek, baterii...). Nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu, niewłaściwą konserwacją lub pęknięciem, uszkodzeniami spowodowanymi wypadkiem lub upadkiem, a także zmianami estetycznymi powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, które nie mają wpływu na użytkowanie produktu (plamy, rysy, przebarwienia itp.).

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia, takiego jak normalne zużycie tekstyliów (przebarwienia materiału przy regularnym użytkowaniu, rozdarcia, małe dziurki...).

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje również utraty, kradzieży ani jakichkolwiek zmian związanych z działaniem siły wyższej. Części zamienne również nie są objęte dożywotnią gwarancją.

Części zamienne również nie są objęte dożywotnią gwarancją. Następujące produkty nie są objęte dożywotnią gwarancją i nie mogą być rejestrowane: seria Twist, seria Kozii, produkty używane i odnowione

Zastosowanie dożywotniej gwarancji

W ramach dożywotniej gwarancji Babymoov oferuje naprawę produktu lub wymianę produktu, jeśli wady są nie do naprawienia.

Aby zagwarantować długotrwałą satysfakcję naszych klientów, Babymoov zapewnia regularne odnawianie swojego asortymentu. Jeśli nie jesteśmy w stanie wymienić przedmiotu na ten sam model, zastrzegamy sobie prawo do zaoferowania podobnego produktu i/lub przedmiotu o równoważnych parametrach technicznych. Jeśli musisz przełączyć się na inny asortyment, możesz go wymienić na równoważny produkt w cenie zakupu. Dożywotnia gwarancja nie uprawnia do żądania zwrotu pieniędzy za wadliwy produkt.

Wszelkie roszczenia gwarancyjne dotyczące dożywotniej gwarancji mogą skutkować fizyczną kontrolą produktu. Koszty zwrotu ponosi konsument.

Potrzebujesz naszej pomocy?

Po prostu wyślij e-mail do naszego działu obsługi klienta ze swoim pytaniem. W tym celu skorzystaj z naszego formularza kontaktowego online w sekcji „Wsparcie produktu”. Wolisz porozmawiać z nami osobiście? Nie ma problemu, zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30-12:30 i 13:30-16:30 pod numer +49 (0)69 153905 164. Chętnie Ci pomożemy!

Dożywotnia gwarancja – jak możesz z niej skorzystać

Kto jest objęty dożywotnią gwarancją

Dożywotnia gwarancja jest zarezerwowana dla osób fizycznych i nie obejmuje użytkowania produktu w kontekście zawodowym/komercyjnym.


Kraje, w których produkty Babymoov mają dożywotnią gwarancję:

Austria, Belgia, Dania, Grenlandia, Niemcy, Holandia, Luksemburg, Hiszpania, Francja, w tym Korsyka, Andora, Monako, Gujana, Martynika, Gwadelupa, Wyspa Reunion, Polinezja Francuska, Polska, Słowacja, Rumunia, Mołdawia, Szwajcaria, Wielka Brytania, Portugalia , Republika Czeska.


Kraje, w których produkty Badabulle objęte są dożywotnią gwarancją:

Francja, w tym Korsyka, Monako, Andora, Polinezja Francuska, Belgia, Luksemburg, Holandia, Hiszpania, Szwajcaria Francuska.

Kiedy zaczyna obowiązywać dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja zastępuje ustawową 2-letnią gwarancję i zaczyna obowiązywać jeden dzień po upływie dwóch lat od daty zakupu produktu.

W ciągu pierwszych dwóch lat od zakupu produktu obowiązuje ustawowa 2-letnia gwarancja, która obowiązuje po okazaniu dowodu zakupu bez uprzedniej rejestracji. Jeśli więc zapomnisz zarejestrować się w celu uzyskania dożywotniej gwarancji, Twój produkt będzie nadal chroniony prawnie przez dwa lata od zakupu.

Co obejmuje dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja obowiązuje w przypadku użytkowania zgodnego z przeznaczeniem zgodnie z instrukcją obsługi w przypadku usterek elektronicznych lub elektrycznych oraz wadliwych części produktu.

Czego nie obejmuje dożywotnia gwarancja

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych (smoczków, smoczków, szczoteczek do butelek, baterii...). Nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu, niewłaściwą konserwacją lub pęknięciem, uszkodzeniami spowodowanymi wypadkiem lub upadkiem, a także zmianami estetycznymi powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, które nie mają wpływu na użytkowanie produktu (plamy, rysy, przebarwienia itp.).

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia, takiego jak normalne zużycie tekstyliów (przebarwienia materiału przy regularnym użytkowaniu, rozdarcia, małe dziurki...).

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje również utraty, kradzieży ani jakichkolwiek zmian związanych z działaniem siły wyższej. Części zamienne również nie są objęte dożywotnią gwarancją.

Następujące produkty nie są objęte dożywotnią gwarancją i nie mogą być rejestrowane: seria Twist, seria Kozii, produkty używane i odnowione

Zastosowanie dożywotniej gwarancji

W ramach dożywotniej gwarancji Babymoov oferuje naprawę produktu lub wymianę produktu, jeśli wady są nie do naprawienia.

Aby zagwarantować długotrwałą satysfakcję naszych klientów, Babymoov zapewnia regularne odnawianie swojego asortymentu. Jeśli nie jesteśmy w stanie wymienić przedmiotu na ten sam model, zastrzegamy sobie prawo do zaoferowania podobnego produktu i/lub przedmiotu o równoważnych parametrach technicznych. Jeśli musisz przełączyć się na inny asortyment, możesz go wymienić na równoważny produkt w cenie zakupu. Dożywotnia gwarancja nie uprawnia do żądania zwrotu pieniędzy za wadliwy produkt.

Wszelkie roszczenia gwarancyjne dotyczące dożywotniej gwarancji mogą skutkować fizyczną kontrolą produktu. Koszty zwrotu ponosi konsument.

Korzystanie z dożywotniej gwarancji

W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem po upływie 2-letniego okresu gwarancji ustawowej wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta (z dowodem zakupu i kopią wiadomości e-mail potwierdzającej otrzymanie wniosku o dożywotnią gwarancję). Jeśli wystąpi problem techniczny z zakupionym przedmiotem objętym dożywotnią gwarancją, Twój produkt zostanie natychmiast naprawiony lub wymieniony. Możesz skontaktować się z obsługą klienta Babymoov, klikając przycisk pomocy (?) w prawym dolnym rogu i wybierając odpowiedni formularz kontaktowy.

Potrzebujesz naszej pomocy?

Możesz skontaktować się z obsługą klienta Babymoov, klikając przycisk pomocy (?) w prawym dolnym rogu i wybierając odpowiedni formularz kontaktowy. Wolisz porozmawiać z nami osobiście? Żaden problem, zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30-12:30 i 13:30-16:30 pod numer +49 173 738 6784. Jesteśmy tutaj, aby pomóc!

Dożywotnia gwarancja – jak możesz z niej skorzystać

Kto jest objęty dożywotnią gwarancją

Dożywotnia gwarancja jest zarezerwowana dla osób fizycznych i nie obejmuje użytkowania produktu w kontekście zawodowym/komercyjnym.


Kraje, w których produkty Babymoov mają dożywotnią gwarancję:

Austria, Belgia, Dania, Grenlandia, Niemcy, Holandia, Luksemburg, Hiszpania, Francja, w tym Korsyka, Andora, Monako, Gujana, Martynika, Gwadelupa, Wyspa Reunion, Polinezja Francuska, Polska, Słowacja, Rumunia, Mołdawia, Szwajcaria, Wielka Brytania, Portugalia , Republika Czeska.


Kraje, w których produkty Badabulle objęte są dożywotnią gwarancją:

Francja, w tym Korsyka, Monako, Andora, Polinezja Francuska, Belgia, Luksemburg, Holandia, Hiszpania, Szwajcaria Francuska.

Kiedy zaczyna obowiązywać dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja zastępuje ustawową 2-letnią gwarancję i zaczyna obowiązywać jeden dzień po upływie dwóch lat od daty zakupu produktu.

W ciągu pierwszych dwóch lat od zakupu produktu obowiązuje ustawowa 2-letnia gwarancja, która obowiązuje po okazaniu dowodu zakupu bez uprzedniej rejestracji. Jeśli więc zapomnisz zarejestrować się w celu uzyskania dożywotniej gwarancji, Twój produkt będzie nadal chroniony prawnie przez dwa lata od zakupu.

Co obejmuje dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja obowiązuje w przypadku użytkowania zgodnego z przeznaczeniem zgodnie z instrukcją obsługi w przypadku usterek elektronicznych lub elektrycznych oraz wadliwych części produktu.

Czego nie obejmuje dożywotnia gwarancja

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych (smoczków, smoczków, szczoteczek do butelek, baterii...). Nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu, niewłaściwą konserwacją lub pęknięciem, uszkodzeniami spowodowanymi wypadkiem lub upadkiem, a także zmianami estetycznymi powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, które nie mają wpływu na użytkowanie produktu (plamy, rysy, przebarwienia itp.).

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia, takiego jak normalne zużycie tekstyliów (przebarwienia materiału przy regularnym użytkowaniu, rozdarcia, małe dziurki...).

Dożywotnia gwarancja nie obejmuje również utraty, kradzieży ani jakichkolwiek zmian związanych z działaniem siły wyższej. Części zamienne również nie są objęte dożywotnią gwarancją.

Następujące produkty nie są objęte dożywotnią gwarancją i nie mogą być rejestrowane: seria Twist, seria Kozii, produkty używane i odnowione

Zastosowanie dożywotniej gwarancji

W ramach dożywotniej gwarancji Babymoov oferuje naprawę produktu lub wymianę produktu, jeśli wady są nie do naprawienia.

Aby zagwarantować długotrwałą satysfakcję naszych klientów, Babymoov zapewnia regularne odnawianie swojego asortymentu. Jeśli nie jesteśmy w stanie wymienić przedmiotu na ten sam model, zastrzegamy sobie prawo do zaoferowania podobnego produktu i/lub przedmiotu o równoważnych parametrach technicznych. Jeśli musisz przełączyć się na inny asortyment, możesz go wymienić na równoważny produkt w cenie zakupu. Dożywotnia gwarancja nie uprawnia do żądania zwrotu pieniędzy za wadliwy produkt.

Wszelkie roszczenia gwarancyjne dotyczące dożywotniej gwarancji mogą skutkować fizyczną kontrolą produktu. Koszty zwrotu ponosi konsument.

Korzystanie z dożywotniej gwarancji

W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem po upływie 2-letniego okresu gwarancji ustawowej wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta (z dowodem zakupu i kopią wiadomości e-mail potwierdzającej otrzymanie wniosku o dożywotnią gwarancję). Jeśli wystąpi problem techniczny z zakupionym przedmiotem objętym dożywotnią gwarancją, Twój produkt zostanie natychmiast naprawiony lub wymieniony. Możesz skontaktować się z obsługą klienta Babymoov, klikając przycisk pomocy (?) w prawym dolnym rogu i wybierając odpowiedni formularz kontaktowy.

Potrzebujesz naszej pomocy?

Możesz skontaktować się z obsługą klienta Babymoov, klikając przycisk pomocy (?) w prawym dolnym rogu i wybierając odpowiedni formularz kontaktowy. Wolisz porozmawiać z nami osobiście? Żaden problem, zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30-12:30 i 13:30-16:30 pod numer +49 173 738 6784. Jesteśmy tutaj, aby pomóc!